torsdag, februari 22, 2007

När liken börjar leva

Surfade fram Magnus och mina dumheter och hittade att någon gjort en bizarr ompaketering av "Daler och det hemliga vapnet". Han hade inte drivit det hela vägen och tagit åt sig äran utan bara lagt till lite för- och eftertexter.

En annan underhållande variant av det hela är en som försökt sig på att översätta refrängen till engelska när han postade den på youtube. Det hela blev "He is Teleport a Taliban".

Slutligen får jag tipsa om låten hocus pocus med gruppen focus (tack för den Alex), det är vansinne när det är som bäst!

2 kommentarer:

nix sa...

Jag gillar kommentaren från "saxen2":

Fy fan vad jag gillar den här! :D När jag var några år yngre nötte jag den här 24/7 den är cool och är bara 1,15 min lång så lyssna på den nu! Ta dig lite tid!

Så det får väl räknas som minst ett liv som du förstört, kan inte tänka mig att man kan lyssna på Daler Mehndi 24/7 och fortfarande vara vid sina sinnens fulla bruk. Grattis!

laserdavid sa...

Jo, det känns alltid bra att vara delskyldig i att folk går in i fördärvet.